lørdag 10. mars 2012

dette er flukt og drøm og svinbra

en kveld setter jeg skjønnheten på fanget. jeg lekte med henne bare, skjønnhet elsker vi jo. hun er ikke mer enn to og seksti. eller... faen. hun er på vei ut ass. jeg er dobbelt så god som hun er nå. jeg tar all oppmerksomheten som hun var forberedt på. tror du vi får lyst til å omgås andre mennesker før vi dør? eller skal vi gå tilbake og minnes den tida da du var verdt mest. hva er det som gjør at en person er verdt mer? alt har mye å si. alle de som er mest verdt er nitten eller tjue år gamle. men jeg durer på i min vante stil. alle har like mye entusiasme nå for tiden. det er inflasjon. jo, jeg er litterær. men hva om hele norge plutselig våknet med sminke på? det ville blitt jævlig rart. de ville sett ut som de skulle ut på eurovision. da ville det vært på tide å stå opp.


- martine.

2 kommentarer:

EmmaogSindre sa...

elsker bakgrunnsfargen på bloggen deres.

martine sa...

lol