lørdag 10. mars 2012

kan noen gå på butikken? cola og grandi og sigg

åh fotballspill, fotballspill. faens satans fotballspill. har ikke noe i mot fotball, prinzippielt men jeg har høye krav. jeg vil bare føle noe. han er 17 år. han er så kjekk, han må kommme. hva skal vi si om dette? det er tradisjonelt. etter ett trekk tar du den. du har to stylister. en fantastisk rød kjole. liker du den? nederlandsk designer. jeg ønsker å se sofistikert ut, og normal, ikke som en ekkel kylling. kan vi skru av alle pcer og snakke om det, etterpå? det er jeg jævlig hypp på ass. det er som "toy story". jeg vil komme ut av en pakke. jeg blåser i hvordan vi ordner det. hør på eminem. jambaversjonen. alle kommer til å være der. jeg og lekesoldatene mine vil se fabuløse ut. "ASKE!" du må ikke være sånn. jeg liker ikke at du er sånn. jeg kan gå på butikken hvis du har penger. jeg får ikke penger før på mandag. men dansen min er ferdig.

kan noen gå på butikken. det er ingen pizza i ovnen.


- martine.

Ingen kommentarer: